freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Godag

Publicerad 2024-05-07 18:36:06 i Träning och mat,

En ny dag en ny möjlighet. Nu har man sökt till Mello Yello igen, detta jobbet tror jag mycket på. Det går bra för mig i träning och har fått en kompis som hjälper mig med det mesta. Där på ska vi gå till en person hjälper mig med jobb. Ha en bra vecka med vänliga hälsningar Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela