freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Hej

Publicerad 2013-08-16 00:21:00 i

Hej alla som läser denna blogg. Ni som läser min tidiga så är denna inte min uppdatering.
 
Vad är skillnaden melan rörelse och styrketräning. Det är så här rörelse jobbar man med leder och inte med muskler. Vem är detta som jobbar med leder. Jo det är sjukgymnaster.
 
Förebygga skader är alltid bra att göra. Om du inte går med bilen till servis och kollar upp den då och då? Så har oljeventilen. Eller röst på bilen hår kommit. Du vet hur mycket sådant kostar.
 
Folk läger mer pengar på bilen än de läger på sin kropp och hälsa. Det är synd att folk läger mycket pengar på onyttig mat än nyttig mat.
 
Kunde jobba som en kostrådgivare här i Skåne. Och åka runt till folk och hjälp dem med deras matlagning och deras träning och häst ut sprit och laga upp en nyttig livsstil.
 
Måste ha, hälsokost, gym, tv bollag och en person eller flera som hade pengar som står för detta och jag skulle åkt runt i Skåne.
 
Kunde heta: Frepan knackar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela