freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Roligt

Publicerad 2013-08-16 22:59:49 i

Jag ser att det är flera som läste min blogg. Trode det var bara Janne och Felicia. Men det är många fler. När jag ska göra min PT, tröja så ska det stå, try one personal treater, allt ska vara på Engelska och det är bra och det är dåligt. I vissa sammanhang är det bra att alla svenskar kan Engelska. Men även är det dåligt att inga utlänningar kan lära sig språket.
 
Det finns något som heter. Om du inte använder ett språk, då förlovar du språket. Så är det med muskler med. Det finns hundra tal bra tränare. Där ute men alla av dem gör detta för ekonomisk skäll och jag gör det för det är roligt.
 
TEKNIK
Tekniken är hundra procent den viktigaste att köra. När du ska köra muskelbygning. Tyngd är nästan översiktligt onödigt. Teknik kommer man väldigt långt inom styrketräning. Jag kör bara med teknik och utförande. Detox beter teknik man har desto mer muskeln jobbar. Skratta inte åt dem som tar litte i vikt.
 
MUSKELBYGNING
Detta med bryggning är bra inom förlora fett. Man kan förlora mycket fett med muskelbygning. Men inte för snabbt. En muskel ska hålla livet ut och inte för stunden. Det finns olika tekniker och olika program för vare individ. Vissa behöver inte ha ett program. Vissa måste ha det. Några måste ha program men kan inte följa det.
 
Du det finns en person som bry sig om dig. Det är jag. Jag skriver det som inte andra äns våga skriva om.
 
Tills nästa gång, kraften är din...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela