freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Vad är träning bra till

Publicerad 2013-08-05 23:54:02 i

Hej alla glada nya fanns. Jag hår skrivit blogg tidigare. Men nu ska jag förklara varför man ska gå och träna. Det är inte för att bli smalare eller bifig. Utan det är för att man ska må bra kroppen mår bra då mår du bra. Det viktigaste är att man trivs med aktiviteten som man gör. Finns så många träningsformer idag så att jag kunde rabbla denna ögon sönder och samman. Träna rätt och med hjärta, en person som tänker på dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela