freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Ben träning

Publicerad 2014-12-02 22:03:29 i Träning och mat,

Jag är väldig stark i ben övningar. Ok I rygg övningar där på bröst övningar. Är en jaga människa. Där på med min genetiska bakgrund har jag inte så bra för sättningar för byggning.

Där på skulle jag inte vara här idag. Jag är 1, 88 cm lång och min kroppsvikt är på 104,5 killo. Men jag är inte ovanligt tjock för min storlek.

Trivs i denna vikten som jag är i. Då och då väger jag mig. Då och då mäter jag runt magen och ser att den går in mer och mer.

Det är att man kör en sån bra styrketräning. Ok håller en någorlunda bra kost. Det viktigaste att man mår bra. Det gör jag. Är rätt så snabb i fötterna. Så jag ser inte detta som något hinder.

Jag tycker väldigt mycket att ro i maskin. Det är roligt och det är en perfect hel kropps träning.

Ro maskin har sjukgymaster, ser det som en perfekt övning. Man tränar hela kroppen. Ok det räcker med 10 minuter på den så är man klar.

Men jag kör 20 minuter på denna maskin. Det tränar hela kroppen. Speciellt ryggen.

Ok benen. Om du vill gå ner i vikt då sätt dig på denna maskin i 10 minuter. Från att börja med. Sen öka det till 20 minuter.

Man kan göra denna övning i 40 minuter. Med men då ska man ta 500 rud per minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela