freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

God Jul

Publicerad 2014-12-21 17:08:49 i Träning och mat,

Tomten ser oss alla om du är snäll eller stygg. Men verkligheten är inte så. Det spelar väldigt stor roll om du kommer ifrån en bra familj eller en fattig familj. Pengar kan inte köpa lycka.

Det är två sätt som gäller för att bli rik:
1. Tjäna mer
2. Att dra in på små avgifter, få ner de fasta avgifterna så mycket som man kan.

Här på denna bloggen. Omfattar jag mer än kost och träning. Jag går inför hälsan. Det är en stor fråga som påverkar alla andra frågor i samhället.

Samt en fråga till invandringspolitiken. Denna fråga är viktigast för den omfattar alla andra frågor.

GOD JUL, till alla korta som långa personer i Sverige samt i Korea och övriga Asien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela