freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Koreanska

Publicerad 2014-11-17 21:37:43 i Träning och mat,

Nu har jag lärt mig, Koranska, kan prata detta språk, i korta meningar. Ok har lärt mig all gramatik. B1 till B4, är bara utveckla språket. Det kommer att bli kull att prata och skriva språket så pass. Mycket att Koraner kommer att föstå en.

Nu är jag på samma nivå från Kinesiskan. Då är det dags för en börja med mandarin igen.

På eget intresse, jag har många intressen i mitt liv. Men de här två språken, har jag lovat mig själv att jag skulle kunna, när jag var 3 år.

Det var innan jag kom till Sverige. Då jag bode i Korea. Måste följa sina egna beslut.

Jag var tjur skalig som litten och nu är jag det som vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela