freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Relationer

Publicerad 2014-11-29 11:01:36 i Träning och mat,

Det finns mycket som ska spela in i relationer. Relation är mer mellan partnerskap. Det är mellan arbete och arbetare. Det är mellan husdjur och människa finns så måna relationer i detta samhälle som man kan enbart räkna dem på alla tio fingrarna.

En gång Malmö bo alltid Malmö bo. I Malmö är det nära till Köpenhamn. Ok till Tyskland. Det är en ekonomisk zon i Sverige. Vissa ser inte det.

Malmö är ett problem område idag. Problem är till att lösa. Hur löser man ett problem. Genom att lösa det. Finns inga svårigheter i det.

Politiker löser inte problem. De bar pratar. Om de ville lösa problemen. Då hade de de löst det.

Jag kan ge ett råd till politiker lös Era problem. Eller så löser jag de åt år. Ett problem är inte svårt att lösa. Utan det är lika lätt som 1+1=2. Om poliser kan lösa denna ekvation då är det inte så svårt att lösa något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela