freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Söndag

Publicerad 2014-11-30 18:59:58 i Träning och mat,

Nu känner jag mig redo att deffa igen. Men under de här åren har jag byggt litte muskler på mig. Nu är det dags snart för att se resultat.

Jag vet att jag förbrukar 2800 KCAL om dagen. Det kommer min kalorier ligga på. Nästa år är det dags med den sista dieten.

Efter dieten då ska jag öka min kalorier till 500 kalorier mer för att bygga muskler. Man behöver inte ha så mycket kalorier för att bygga muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela