freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Villa

Publicerad 2014-10-20 22:21:28 i Träning och mat,

Villa för muskler är viktiga. Även är det bra att villa sig väldigt mycket. Men du kan träna högst. 3 gånger i veckan en muskel.

Då ska du göra ett spiltrat program. Det är inte lätt att träna så. Det krävs några år.

Splitrad träning är det bästa om du ska ha snabba resultat över ett år.

Jag själv har 5 olika träningspogram som jag tränar efter. Men jag hör på kroppen ofta. Ok om jag har ömt då tränar jag inte. Men då finns det stressing träning som man kan göra.

Då när jag har ont då tränar jag stressing träning. Det är inte vanlig stressing utan det är mycket med vikter och rörelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela