freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Börjar dieta

Publicerad 2015-01-14 20:52:51 i Träning och mat,

Nu har jag äntligen börjat på min, 90 kilos vikt. Det är mycket långt från 100 kg, till 90kg. Där på ska man göra det, näringsrik kost. För man själv tränar och byggt upp 10 kilo muskler vill man inte bli av med allt under en månad.

Validering, kommer, prata med en handledre i Malmö, för att få avge valideringen. Men där på ens validering ska de ta, hänsyn till arbete, jobb och utbiling. Kommer att börja med kock, tar ifrån 5-15 dagar att avge denna valideringen.

Kostrådgivning är till för kockar, det blir väldigt spänande att se om jag har redan, de här färdigheterna. Det ska gå igenom alla mina betygg ok bedömma om jag har de här färdigheterna.

Hur måna olika inrikningar har jag gått inom, finns 7, stora inrikningar och pluss att jag har special kurser, kurser som man har gått i.

Näringsvärdet i resturangen är väldigt, viktig för om en resturang kan bevisa att de har en hög, näringsvärde i sin mat. Då är denna resturangen 1 steg, högre än, 3 MISEN A STARS, resturanger. Ok då tar man upp, maten till en högre elitnivå. Både god och närringsrik. Vilken kombination, finns inget som slår en sån resturang.

Detta temat skulle, säljas USA, som i England. Där på äta nyttigt är inget fell och hälsosamt. Folk inser inte, något tills de är sjuka eller är döende.

Då är det ofta försent. När någon av Er, har fått en sjukdom, då kan Ni få det igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela