freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Frukost

Publicerad 2015-01-06 18:39:35 i Träning och mat,

Frukosten är den viktigaste måltiden om dagen, även om man är träningfrick eller inte. För Er som inte ätter frukost så har jag skrivit ner ett lätt sätt för Er också.

Exempel 1
1 stor skivad vitt, bröd med 1 burk
makrillfile I tomatsås
2 skriver grovt bröd med fjällbrynt
2 ägg
1 stor glas stark O' boy
1 stort glas just
1 kiwi

Exempel 2
1-2 Havregrynsgröt kokt
1/2 finhackad päron
1 kockt ägg
1 grovt bröd med ost och paprika

Exempel 3:
4 bananer
16-20 maränger
4 dl tindrande hallon och blåbär
1 dl hackade valnötter ( hälst utan skal)
Chockades

Blanda detta I en skål och använd inte Er mixer:

Exempel 4:
2 dl kallt kokt ris
1 hackad banan
2 pressade juice från 2 apelsiner
Blanda allt I en skål och kan smaksätta det med kanel eller honung.

Här har du fått några bra frukost recept, som du kan äta till frukost, du du bulkar och då du deffar

Min favorit frukost är:😘
2 ägg
En burk med tonfisk

Ta bort vattnet Ur tonfisken
Blanda äggen och tonfisken I en skål
Blanda i bladspenat I det eller ta dill i den finhackad förstås.

Gör ett par hjärtan av det

Servera de varmt
Till dricka en varm O'boy

Folk som jag som inte kan ätta frukst:
2 dl med mjölk
1 banan
1 dl havregryn
1 äpple
Mixa ner det i Er mixer och drick det

Bygger muskler eller deffar, de flesta gör fell. De ser på tävlingsidrottare. Där med, du ska äta lika mycket när du bygger som du deffar. Annars blir det JoJo, bantningar.

Det för jag i alla fall att undvika:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela