freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Måndag

Publicerad 2015-01-26 21:26:42 i Träning och mat,

Ortedoxträning

Grundarening är att diska, tvätta och städa. Ok att gå till affärer och köpa mat. Leka med Era barn och låta dem hoppa på Era magar.
Här har NI redan 3 stjärnor I mina ögon.

Om Ni går till jobbet, cyklar eller gör något utöver Er, vanliga träning.
Får Ni 4 stjärnor

Om Ni tänker på Er hälsa och tränar på gym, eller springa eller till och med gå, mer än nödvändigt.
Då har Ni 5 stjärnor

Om Ni skulle tävla i något extrem sport, bodybilning, Italien runt med en cyckel. Där på springa Marston. Eller göra Svenska klassikern. Då måste, Ni vara tränings narkomaner.

Jag själv, tränar för hälsan och att jag ska hålla mig frisk. Varje mellan gå oc styrketräning. Hjärtat är lika viktigt att träna som muskler. För hjärtat är den viktigaste muskel som vi har i kroppen. Sen finns det andra stjäl till det med.

För att jag ska vara stark och uthållig så pass att jag kan sköta mitt jobb.

Utan mig på mitt jobb skulle ingen ha tränat. Det tror jag är väldigt mycket på hur jag är som person.

Desto tidigare du börjar och träna i din ålder. Desto bättre är det. Men det är allergiska för sent och träna.

ALLTING GÅR OM MAN VILL. DET ÄR DU SJÄLV SOM SÄTTER GRÄVER PÅ VAD DU VILL GÖRA I LIVET OCH DET ÄR DU SOM ÄR DET STORA HINDERT.

DETTA GÄLLER INTE FÖR TERRORISTER ELLER OTREVLIGA PERSONER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela