freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Måndag

Publicerad 2015-01-05 12:51:28 i Träning och mat,

Idag var det skönt att träna. Idag började jag och träna. Ben och axlar.

Började rätt så lätt och inte la på mycket med vikt. För nu bygger jag med teknik och utförande. Ok med bra kost.

Under julen tränade jag magmusklerna. Det finns 1 miljon olika övningar. Men man tränar magen för att avslslapna ryggen. Folk tänker inte på detta. De ser enbart det är snyggt med magruder.

Folk tänker inte på hälsan: Detta ska du inte äta:

1. Chipps
2. Godis
3. Kakor

Om du undviker detta och äter mer av frukt och grönt. Då håller du en bra hälsa.

Om man ska vardera all min kunskap i böcker: Då blir det 100.000 olika böcker inom, träning och hälsa. Mer böcker än en person läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela