freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Nu vet jag

Publicerad 2018-04-18 21:19:34 i Träning och mat,

Nu vet jag hur man håller formen

Om man tänker på det är det inte så svårt:

Vi går till baka till stenåldern.

De jagade sin mat, för att jaga sin mat då var de tvungna till att springa efter födan.

Till dagens ny het:

Jag har kommit på hur man äter mycket ändå behåller formen.

Här är det man äter mindre på två dagar i veckan. Än att hålla det 6 dagar i veckan. Då deffar du bara två dagar i veckan.

5:2 metoden, men detta är inte som den.

Fem dagar kan du äta hur mycket som hälst 3000 KCAL till 5000 KCAL

Men två dagar i veckan får inte vara efter varandra hälst 3 dagar möllan rum.

Då deffar du, riktig nollar på kolhydraterna och öka fettintaget och öka prutinet.

Inte svårare än så.

Lycka till att hålla formen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela