freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

23 febuari

Publicerad 2018-02-23 23:53:27 i Träning och mat,

Det existerar mycket vägar in till kock:
Man behöver inte ha någon utbildning som kock. Det räcker att man är intresserad av mat och ta för sig så mycket som man kan i restaurangen som möjligt, det vet inte alla om, livserfarenhet i mat har lika mycket värde som ett simpelt papper.

Ett full gjord grund utbildning inom restaurang och köket, Är en väg in till arbetet. När man har arbetat i 15 år. Har detta lika hög betydelse.

Där på 15 års efterlåtenhet plus 3 års praktik. Plus att jag har Licensierad Gyminstruktör + Licentierad Personlig tränare, sen är man diplomerad kostrådgivare. Där på har man en C#.Net - programmerar utbildning. Detta räcker för att bli en kökschef.

Jag har mycket livserfarenhet i köket, där med har jag mycket av jag med olika tävlingar i bodybuilding, i Malmö Toufest sen har man korv SM tävlingen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela