freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Lördag

Publicerad 2018-02-10 21:52:53 i Träning och mat,

Idag är det lördag, 10 februari 2018

Nu är jag grunden till att arbeta som kock. Där med är jag väldigt förbered på att arbeta som kostråd givare. Där på är jag med en duktig Personlig Tränare. Med Gymistroktör.

Är väldigt duktig på husmanskost. Vet nu allt som jag lagar. Riktigt gott är det som man lagar.

Sen min egna träning går härligt riktigt bra. Fått mycket tränings år. Där på tävlat i olika sporter med. Har genomfört nästan allt som jag vill.

Börjat med cigarrer. Börjat med Romio & Juliate, den som jag tycker mest om är Regeles, den är god. Men existerar en till det är My father 1988, den är stark och rätt så god.

Försöker att träna så mycket som möjligt. Men håller ändå en regel på 3 gånger i veckan på gymet. Där på kör jag mycket kardio träning med. Allt för att få fram de där sex - packen förre sommaren.

Där på tränar jag nu för:
1. Hälsan för att må bra.
2. För att inte bli av med för mycket sekelet
3. För det är super roligt
4. För styrkan
5. För konditionen
6. Avkopplande
7. Tar bort stressen väldigt mycket
8. Tycker det är roligt
9. Det hjälper på jobb som privat
10. Denna sport är så roligt att hålla på med

Skriver mer under detta år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela