freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Svensk Husmanskost

Publicerad 2020-02-29 07:57:18 i Träning och mat,

Idag består svensk husmanskost av så mycket mer än tradition maten, den består av all värdens mat. För det existerar i Sverige över 160 konturer. Dessa är mer eller mindre. Mer än det svenska folket. Nu har man kommit fram till att Sverige är ett expansionsplan i husmanskost, man har tagit in värdens mat för att räkna på det. Ok detta är så mycket mer än bara, den svenska maten. Jag var på ett intervju till ett jobb i Lund på en pizzeria, som ville köra svensk husmanskost. Men han har inte kontaktat mig. Där på existerar det inte någon rätt eller fel mat i Sverige, som är svensk eller utländsk. Hur ska en pizza bagare förstå en kock som har jobbat mer än 23 år i yrket. Mina yrkeserfarenhet måste räckans som något. För jag har varit med och sätt, hur den svenska husmanskosten har förändras. I verkligheten. Är den svenska husmanskosten. Kommen från hela värden och hur ska en pizza bagare förstå detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela