freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Torsdagen 12 Mars 2020

Publicerad 2020-03-12 16:58:36 i Träning och mat,

Idag skulle man till en intevju till Telleborg. Men denna blev uppskjuten till den 20 istället klockan 10:00. Där med sökt ett jobb till Björenes förskola, den blev inställd på något konstig sätt. Men där på har man sökt ett jobb till i Malmö Stad till något äldre hem. Som köksmestare. Men nu har man kvar förma care i Vellinge. Där jobbar de till äldreboände. Kräver bara erfarenhet. Det har jag mängder av 23 års kock arbetat i mina dagar. 40 olika CV ute och väntar till pengar galna företag som tänker bara på en sak pengar. Inte på lökarna. I Malmö existerar inga. Köksmestare yrken, för företag tycker att dessa är för dyra. Där med existerar inga kökschefs jobb häller. För samma här. För de är för dyra. Men om man inte kan resturang yrket. Startar en resturang. Då är det näst intill svårare att driva det utan en köksmestare eller en kökschef. Finns två resturanger som jag har varit på och dessa är inte bra allts och dessa resturanger utnyttjar kockar som de får jobba som slavar för ägaren som har noll koll i ekonomi. Det är väldigt farligt när de inte kan resturangbranchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela