freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Torsdag 15 oktober

Publicerad 2020-10-15 12:13:42 i Träning och mat,

Nu är man uppe på 31 yrke, söker till 40 olika yrken, för att få ett jobb eller tills jag får en intevju. Jag förkännar att jag får minst på 40, då säger man på varje 5 jobb så har man 1 jobb möjlighet på statistik i alla fall. Statistik djuger inte. Vad gör jag mer än att söka jobb. Jag går mycket träffar mina föräldrar och gått ner i vikt till 86 killo, snart har man sex pack. Det ända säkraste mot diabetes 2 och 3. Det finns fettma som är så farligt. När personer pratar om fett, så tror de att man är tjock i sig själv. Men det är mesta vatten, för kroppen behöver väska för att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela