freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Elysée, sökt till Köksmästare

Publicerad 2022-02-09 10:04:37 i Träning och mat,

Hej igår kväll var jag på mitt första årets intevju, låt oss se om skickligheten sitter i en från föra året. Vad tycker jag, att Elysée ska göra, de ska ta in mig som köksmestare, i verkligheten kan en som ha arbetat 12 till 17 år, så har det som behövs. Plus, den tankesättet, toleransen och den riktiga humorn och förstå, hur värdefull gäster är för restauranger. Som innesäljare är jag 50/50%, som sagt att jag har mycket väl hand om det. Nu när menyer är inte nya, så tar det 3 till 5 dagar. Eller på ett part timar, 3 timar, beror på om jag har gjort det förut eller inte. Resan fortsätter 2022 mot köksmästare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela