freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Nu har jag fått en möjlighet

Publicerad 2022-02-02 14:01:59 i Träning och mat,

Nu har jag fått en ny möjlighetet till Kajutan i Limnhamn, som köksmestare, jag har skrivit till honom, att jag vill vänta med efter Codvid - 19, slut. När jag får Kökschef/köksmestare, då vill jag inte säga nej till kockar, som vill arbeta, på stället. Nu har jag tim anställning på Malmö Liv, så det är jag nöjd med och trivs och här är möjligheterna större än det är innan. Som sagt så tror jag mer på Malmö Liv, än på någon liten resturang, ja visst en 5 stjärnigt, hotel, visst är det ett 4 stjärnigt Hotel I Malmö. Men i Köpenhamn är det ett fem stjärnigt Hotel. Limnhamn är ändå 40 minuter åkande med buss, så får fundera på detta. Så länge. Men denna tjänst är på 100%, visst måste man vara där 7 dagar i veckan. Så detta kommer bli en annan utmaning för en. Än så länge har jag inte hört från de tre restaurangerna till, Kökschef, eller Headchef, som det heter internatunäll, jag vet att i Danmark är lönen högre dubbelt än här i moder svea, så få se om man sänder ett CV till Danmark, till samma Hotel, som jag jobba på. Två städer vill ha mig redan, som kökschef, 08, och Visby och Norge är med intresserad av en. Inom hotellet som man är i. Visst finns det jobb om jag vill flytta, Norge och Danmark är mitt namn kung, Fredrik Stad existerar i Norge och i Danmark är många gator som heter, Fredrik få se vad jag väljer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela