freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

2022

Publicerad 2022-01-26 17:19:20 i Träning och mat,

Nu är jag väldigt pusitiv på yrken, sökte till fem yrken. Ett annat yrke som hörs väldigt spännande är, skiftledare, på Holyday Green, här I Malmö. Skftledare är mer åt Restaurangchef, det spelar inte vilken roll som man jobbar mot. Detta är givet viss tim anställd men det står på ansökan att det är 70% eller 100% i månaden. Ett yrke som jag ser emot. Bara för det som jag är ute efter är kökschef, sökt i mitt förflutna 6, yrken i detta område. Givet viss I det förflutna menar jag under detta året. Jag kommer inte sluta på Malmö Liv, ändå för detta. Här har jag med sökt till Kökschef, jag tycker det hörs mycket bättre med engelskan, som Chef eller Headchef. Än så länge söker jag till yrken, som ett annat, långsökt men, de saknar faktiskt lärare i matematik och naturkunskap. Det kommer säkert upp något i framtiden. Det är jag säker på, Kökschef, anställer de direkt. Medan kock är de osäkra på, provanställning i 1 till 14 dagar, med betalat, förstås. Så kommer man in i ett yrke. Om man ska vara tim anställd och ska motsvara heltid då krävs det minst 5 yrken. Varför söker jag inte då till resturangaccistent. För jag vill inte bli planerad var som helst i Malmö. Bättre att man skriver kontrakt med stället, själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela