freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

3 januari

Publicerad 2022-01-03 18:13:49 i Träning och mat,

När man arbetar som kock, ska man arbeta som profunell kock annars är man ingent bra. Så nu detta året går jag in för två olika yrken, bådda kan vara kock eller ett av yrkena kan vara något helt annat. Nu på min Linking, har jag sökt till olika kombinationer, mycket i webbutvecklare, detta yrket är krävande och litte intressant med. Jag vill använda alla mina kunskaper teoretiska som praktiska kunskaper i olika former av yrken. Pasiva inkomster är jag med inne på som affillietmarknasföring. Det är inte här i Sverige än. Men I utomlands är det populärt som den. Företag betalar andra personer att göra reklam om dem. Givet viss är det på, hur många som köper en prudukt. Korea och Seoul kommer min första affilletmarknasföring gå till existerar mycket av såna inkomster i Korea. Bitcons är bra och dåligt, för det går upp och ner så mycket, det är säkrare med räntefonder, följer viss aktjer på marknaden, Index 500 är bra och här får man in de största företagen. Allt som du ska göra i livet, då ska du veta vad du ska göra. Om man börjar på något ska man slutföra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela