freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Ekonomi 2

Publicerad 2022-11-21 19:34:34 i Träning och mat,

Nu är jag klar med min investering, fonder, mina fonder är 25 aktier ihopa, över branscher och länder. 1. Läkemedelsfond 2500:- 2. AMF Asien Stilla Havet 1000:- 3. SEB Sverigefond Småföretag 1000:- 4. SEB Teknikfond 1000:- Mitt mål är som totalt: 10 000:- över fyra fonder. Har kvar bara 4500:-. Sen är mitt grund sparande klart. Jag har fått jobb på Brunchteket i Malmö anställd som kock, deltid är det så, kommer att bli heltid. Men vissa veckor mer att göra och andra mindre att göra. Min ekonomiska strategi är att jag har 16 aktier, ska ner på 5 aktier, vissa är hjälp företag till dessa fem. Men än så länge får jag utdeling från en varje månad genom SBB, dessa pengar ska in I fonder och givet viss får jag från andra men inte från alla. Dessa företag är bara där för att gå upp i värde över lång tid. Så jag kan köpa mer i SBB för det ska bli 15,000:- ren utdeling, varje månad. Nu håller jag på med mina planera för mina andra projekt som jag ska ha. Sidan av mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela