freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Fredagen 28 oktober

Publicerad 2022-10-28 19:59:08 i Träning och mat,

Idag gick dagen bra, tycker jag nu har jag fått stått på den varma sidan. Nu bemästrar jag den inom några dagar. Som sagt. Jag lär mig fort och det existerar ingen som mig. Vet att jag kan klara allt från min Louise Granborg, hon vet vad en dyslektiker 10 graden kan göra. En person som mig har mycket på gång, jag har 15 aktier, 2 fonder, det intresset har bara växt med åren, obligationer eller räntoroblikationer har jag i åtankarna Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela