freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Att finna indre lycka

Publicerad 2023-04-23 14:29:00 i Träning och mat,

För att vara glad och lycklig är inte så svårt som man tror att det ska vara. Man bestämmer sig för att vara glad och då är man glad indevid. Man väljer själv om man vill vara glad. Ibland går livet upp och ner för en som för alla. Då och då går livet ner gång. Men dessa tider är vanligt. Mitt liv är inte perfekt. Lär sig mycket med motgångar och dessa lär man sig mycket av. Jag är en självgående kock, som har en portion för matlagning och det är jag bra på. Jag vill helst arbeta på ett ställe som pasa mig och dessa ställen som jag har sökt till är jag bered på. Utbränd het är inte något som man kan hjälpa. Men från och till då är man nere och detta visar man inte. Men detta är väldigt vanligt. Jag jobbar till och med när andra sover och detta gör jag med fonder och då när man sover. Då arbetar man med i Asien och i USA som är en av värden. USA har nästan 50% av aktierna. Dessa aktie fonder är bra för jag har valt två stycken som är mot USA dessa är läkemedel och teknik och där på har jag en mot Asien och dessa fonder tror jag på och på mina aktier. Jag har många aktier och tror på alla dessa och dessa har jag i tio år och jag kommer att bli. En biljonär biljoner någonågon dag. Som min super kraft är att investera i rätt fonder och det är bra det i en har jag 10 010 aktier i och dessa kommer gå upp som den. Aktier och fonder är ett sätt att bli rik på. Men det finns fler som E - handel och blogg. Jag tycker om att prata med folk och detta är ett bra sätt att öppna relationer. Ha en trevlig dag Fredrik Bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela