freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Godkväll

Publicerad 2023-04-19 02:12:46 i Träning och mat,

Idag har jag sökt till Claren Hotel Malmö Live, igen för att Linking profilen ville att jag skulle söka här och det gör jag med. Detta har jag använt till väldigt mycket. Föra gången jag sökte var exakt genom Linking och det ökar en schansen som den. Då behöver man bara vänta på ett svar och det brukar alltid leda till ett ja. Vad gör jag mer än att söka jobb, jag skriver en bok nu. Som jag ska lägga ut på nätet en dag. Nu ska jag göra många olika saker i livet än att prata om dem. Affiliate marknasföring är steg två i min lista och det ska generera när det är klart, 30 000 kroner. Där på finns det många sätt att göra pengar över nätet än att skriva om dem då ska jag genomföra dem. Sen skriver jag om de här så att du kan få en passiv inkomst. För jag vill ha inte en utan flera passiva inkomster per månad och som kräver lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela