freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Om Clarion Malmö Live

Publicerad 2023-04-27 01:45:00 i Träning och mat,

Om Clerion Malmö Live, vad betyder ordet Clarion Loves You. Denna frågan har jag ställt mig, där på ställt varför Luckas sa till mig, att Clarion vill ha mig tillbaka. Vad menas alla dessa budskap igentligen. När vill de ha mig tillbaka och varför vill de ha en tillbaka. Är det för att man är stark som en björn och kan jobba effektivt, dessa svar får man inte svar på. Men vad betyder detta, när Luckas säger det, då varande kökschef, vad innebär det? Är det för att man jobbar effektivt eller för att man var flitig att arbeta, vad menas det. Detta som My sa när kommer Joakim, Execiv Chef ringa en? Hon sa snart, när är snart om en månad eller om ett år. Jag har fått känne dum att någon väntar på mig på Clerion, hotell, för denna koncept som Brunchnet, vill ge mig en gåva. Jag har perfekt långtismine, varför ringer inte Joakim, för att han har inte lärt en svenska. Jag är super genast, jag kan Koreanska, Engelska och Svenska utan några svårigheter. Jag kan med kinesiska. Där på kan jag EDCL, som jag fick Bill Geath son. Där på har man klarat sitt C#.Net - utvecklare, Jag är idag MCAD - utvecklare. De flesta duger för mig sa my, om mina svårigheter i dyslexi, existerar inte, varför ljuger de om det för, för att säga att man är dum i huvudet, det är man inte. Har många utbilingar som, Kan prata Tyska, där på Koreanska, Där på Kinesiska fick lära sig, många språk. Språk för mig är bara dialekter, tyskan är bara en annan dialekt, än svenska, danskan som nordska är dialekt och finska är med dialekt. Alla språk är hopknutna med varandra, om man kan gå då kan man springa. Det är det samma med språk eller är jag bara en Geni som förstår detta. Man kan träna upp sitt kortidismine som sitt långtismine hur svårt är det att fatta detta. Som jag om man kan Koranska då förstår man Japanska och sen är det mycket ord i Kinesiska mandarin och kantanetiska. Som är lika varandra. Räknad är ett lätt sätt att lära sig språk på, jag har lärt mig Tyska språket genom att prata det, sjunger sånger på Tyska. Där med så är Tyska samma språk som svenska med 50% av orden det samma. Hur svårt är det att fatta detta, jag har varit rest mycket i mitt liv i olika kontinenter, varit i England, kunde perfekt engelska då, sen där på varit i Sverige och där på Danmark, Norge, Italien, Frankrike, där på Ungen och Estland, Lettland och Litajen. Där med så har jag varit i USA och där med Thaland, Korea. Där som jag inte har varit i är i Kina, Rysland, Filippinerna, Astalien. Jag kommer att klara av Singappor och Grekland. Jag älska att läsa och höra på musik. Jag ser mycket på olika språk, lärt mig sånger på 200 olika språk. Jag har lärt mig alla disnispråken genom att sjunga de. Det räcker med 3 språk i livet, för man ska kunna förstå alla språk i värden eller ett språk som Koreanska för detta språk är logisk att lära sig, alla ska lära sig det, så ett Geni som jag lärde mig det på lätt viss. Det finns inget som jag inte kan klara av i livet, jag kan klara av allt. När jag har satt mig på en tanke, då kommer det bli av. Språk är lätt att lära sig, om man kan prata ett språk då ska man kunna förstå alla språk i hela värden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela