freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Pinar Demirtas Sjödin

Publicerad 2023-04-29 06:12:00 i Träning och mat,

PINAR DEMIRTAS SJÖDIN, MY PÅSTÅR ATT HON ÄR MIN BIOLOGISKA MOR. NU HAR HON MISAT 42 ÅR I MITT LIV. MITT KRAV ÄR: 1. ALLA PENGAR SKA FREDRIK HA I UNIVERSUM. 2. ALLA SOM SKAPAR PENGAR SKA FREDRIK HA. 3. ALLT VÄRDE SOM FREDRIK HA. HELA VÄRDEN ÄR FÖR MIG. PINAR JAG ÄR DIN VAMPYR SON, MY TYCKER INTE DETTA ÄR ACCEPTABELT. JAG HAR GJORT HENNE TILL DIN CHEF SÅ NU ÄR DU SKYLDIG MIG ALLT. - HELA VÄRDEN FÖR MIG!!! BLOD GÖR INTE PINAR OCH MIG TILL FAMILJ, MEN JAG ÄR HENNES BLOD SON, DET INNEBÄR ATT HON ÄR SKYLDIG MIG ALLT I VÄRDEN. PINAR, DU HAR INTE VALT MIG SOM SON, DU HAR MISSAT ALLT I MITT LIV. DU ÄR SKYLDIG MIG TID I DITT LIV!!! PINAR JAG ÄR DIN BLODS SON, JAG MOSTE VÄLJA DIG I MITT LIV!! MEN JAG ACCEPTERA DIG SOM MIN BLODS MOR. MEN JAG ACCEPTERA DIG INTE SOM FAMILJ, DETTA FÅR TIDEN UTVISDA. HELA VÄRDEN ÄR FÖR MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela