freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Utbränd

Publicerad 2023-04-25 15:53:45 i Träning och mat,

Jag vill beretta för dig, hur man undviker utbredd. Det blir man för att en arbetsgivare som Brunchnet Malmö AB, krävde så mycket av en. Ska förklara en arbetsdag, mina ansvarsområden var, förbereda, mat, disken och leveransen. Då man kom till detta ställe. Var det varje dag, smutsigt och helt vidrigt att arbeta här. För det fanns ingen som kunde göra någonting. Där på hade för lite kyllar och frysar och all mat skulle vara färska och inget halvfabrikat. Det blev väre och väre medan kockar, blev sjuka, då var man tvungen att ställa upp. Men allt som man har gjort för detta ställe, har inte betalas tillbaka. Detta ställe är skyldig mig mycket och detta har inte ens varit tacksama över detta. Jag var den bästa kocken på Brunchent Malmö AB, de kommer inte hitta en som mig, om de letar i hela värden och jag är väldigt omtyckt. Så nu är man efter ett nytt äventyr och nu har man så mycket att man säger till vad som är fel eller inte. Fel ledning och det är felet med detta ställe. Ha en trevlig dag, Fredrik Bengtsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela