freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Hej alla

Publicerad 2023-07-16 20:05:43 i Träning och mat,

Idag är jag kvar på sjukhuset tvångsvård. För dessa vill se mig frisk men vissa förstår inte något. Då man arbetar som kock. Då är man gladare och då är man trevligare mot alla omkring en. Så mycket vill jag tillbaka till arbete som kock. De flesta förstår inte att detta med mat är en kärlek till mig. Vissa älskar man och andra älskar kvinnor. Men jag älskar mat. Så mycket att detta yrke har valt mig. Jag kan jobba nu medan jag är här så är jag en fånge och detta kostar pengar med ser ingen. Läkaren kan inte få något sjukpenning för mig. Jag är frisk nu så pass att jag kan jobba. Vad är problemet med detta ställe. Hållas inne mot sin vilja är inte något snällt heller. Jag vet inte vad jag ska göra. Ända som jag kan göra är att köpa aktier och fonder. Jag trivs i kök och det har jag möjlighet att vara i. Vad är problemet för dessa tror de inte på en. Håller en för att man hat fått väck alla röster i huvudet. Jag måste jobba för att få någon intakt och när man har möjlighet till att göra något som man tycker är roligt så ska man göra det. Jag behöver ha pengar och jag tänker på min pension om de inte kommer in på min pertion då blir den inte så hög. Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela