freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Godag

Publicerad 2024-02-16 15:04:00 i Träning och mat,

Idag har jag inte gjort så mycket. Mitt liv är både träning som både motion och hälsa. Det finns inget fell eller rätt med träning. Det mesta av träningen görs i köket. Där man lagar mat. Men det är inte sant. Om man äter en gång eller flera gånger spelar ingen roll. Jag är på väg till min gamla styrka. Som är hela magasinet i allt. Jag testade ta på lads draget 50kg och det gick bra. Biceps växer som den. Snart är jag på ben press full magasin. Det viktigaste för mig är att dricka kolla drycker då går magen snabbare in. Vatten är det som hjälper mig mest i min träning. Så jag äter pizzor för det är gott och det gör man för det är gott och nyttigt. Den bästa maten som jag tycker är flygande Jackop, det är gott tycker jag. Vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela