freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Hur är jag

Publicerad 2024-02-18 21:15:57 i Träning och mat,

Jag mår super bra nu. För i tiden, fick man jobba som en gris på Brunchnet AB i Malmö. De har goda pankaker amicanska pankakor var godast. 3 lager pankaker lite maskepone och med lite citrusfrukter som var citronskal. De ringde in mig ofta som sagt, då jag skulle vara ledig, då ringde dem, det var Cloudio som gjorde detta mycket. Så det blev 40h i veckan. Det finns ingen som mig. Detta ställe kommer inte få så många gäster igen 100 000. Det blev 40h i veckan. Jag och Restaurang chefen fick ta de hårda smällarna. Det jag tycker är synd om detta företaget att kockar fick de ta in för många, för kockar idag växer inte på träd. Duktiga kockar är inte så lätta att hitta. Som mig existerar bara en av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela