freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Personlig brev

Publicerad 2024-02-08 17:22:41 i Träning och mat,

Hej mitt namn är Fredrik Bengtsson Jag är en självgående á li cart chef. Förutom mat som intresse I livet. Finns det träning både motion och styrketräning. Ha en vilja av stål och det hjälper mig mycket i livet. Jag älskar följa E - sport, speciellt StarCraft. Där på har en vilja av stål, sen går jag in för det som jag gör till 100%. Om du vill lära känna mig bättre så ring detta numer 0732080707 Bara inom Malmö och Köpenhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela