freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

En ny dag en ny möjlighet...

Publicerad 2024-01-31 20:44:19 i Träning och mat,

Det är riktigt roligt att träffa Isa hon är boändestöd, de som ska hjälp en med allting. Städning, dampning och inköp av varor. Där på mycket mer visst. Handkraft är ett bra ställe som jag har kommit på. Alla dessa är glada och trevliga som man ska vara plus att man får välja, jag har önskat att jag vill ha en till dag som på fredagar inom IT området. Hur går det med träningen. Det går bra, jag har fått väck min ömhet som jag hade på vänster sida. Det är skönt. Jag är gladare nu, när man är sjuk. Som sagt att jag är sjuk och det har inte alla fattat enu. Arbetsförmedligen eller försäkringskassan. Vilken tur att man har en stor buffet som man kan ta av. Hur går fonderna, mina fonder är dessa, AMF Aktiefond Stilla havet. Den har fem stjärnor på sig ingen fem stjärnor jag går efter hur många jordgubbar en fond har min andra som är SEB Aktiefond. Den är glubal och har med fem jordgubbar. Stilla havet är en fond som går på Asien, med tanke på att Kina och Japan och Korea många länder så skulle denna räka. SEB aktiefond är en glubal fond som går över hela värden. När jag handlar en fond. Så vill jag ha en gluball fond och en Asien fond. För jag vill ha fonder i andra länder och det är AMF Aktiefond Asien Stilla havet. Aktier, jag har gått in på indexaktier mer. Dessa har jag, Kinnevik B och Invester B, för att jag vill ha aktier som äger andra företag. Dessa två gör det. Mana aktier jag har SEB A, Afrika Oij, för bensin och gas går toppen, något som alla behöver, olja är det mesta som bilar behöver, bussar, till och med. Allt som du rör och ser som plasma skydd. Mycket till. Om du vill ha ett bättre liv då följ mig. Får tipps . En aktie som man ska ha är Investor B, en fond som man ska ha är AMF Aktiefond Asien Stilla Havet. Eller en fond som är bra om man vill ha en glubal fond är SEB Aktiefond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela