freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

En ny dag en ny möjlighet

Publicerad 2024-01-25 17:03:09 i Träning och mat,

Idag var jag ute på Handkraft åter igen. Idag var jag på Hanö, en sorts bangård. Som vi ska odla potatis och örter till köket som ska tillagas av kockarna där. Föra gången som de hade skörd av äpple. Var det ingen som gjorde äpple paj, äpple strudel eller äpple flan. Eller mango satni som kan göras av äpple eller man kan använda det till brunsås som en syrlighet, för att få upp smaken. Hur går det med träningen, jag har påbörjat det och kör inte på max än det tar tid men efter en till tre gånger är jag tillbaka på max igen. För att jag har en snabb återhämta sig mycket bra. Kosten för mig den är på väg. Utan bra kost är det svårare att få fram sex pack men det går för alla bero, hur mycket man gå per dag. Lev länge och röka mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela