freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Hej nu är det skönt i livet

Publicerad 2024-01-24 17:39:40 i Träning och mat,

Nu har jag blivit sjukskriven. För jag är väldigt sjuk som inte får jobba föra jobbet som jag hade var Brunschnet här i Malmö. De körde med en så att man inte får jobba mer. Nu är det så sjukskriven och får inte arbeta bara har Handkraft. Ett ställe här i Malmö, som gör mycket som den. Handkraft, vad gör jag här. Jag volontär på deras bangård, där vi gör allt tar upp löv, gräver och odlar och allt som en bunke ska göra. Har börjat styrketräna tre gånger i veckan. Det är ljuset i tunneln. Plus att jag har 4 personer som kommer hem till en för att hjälpa en eller bara prata med en. Nu har jag väldigt underbart. Ha en trevligt liv tills vi hörs åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela