freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Hej

Publicerad 2024-01-30 18:38:41 i Träning och mat,

En ny dag och en ny möjlighet. Detta med Handkraft är bra jag har sökt en till dag. På fredag om jag kan vara med i IT klubben. Det ska kanske hända. Jag vet att de saknar personal och detta är bra möjlighet att börja. Det är bra att man har data IT på CV, de säger att man ska jobbat med det som jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela