freedyteddy.blogg.se

Freedyteddy är först och främst ett kunskapskälla. Om träning, mat, hälsa, kost och allt runt om träning. Den här bloggen vissa dig vad du ska göra. Om du vill veta mer om dig själ. Så kontakta mig:

Vad jag tycker!!!

Publicerad 2024-01-25 18:45:21 i Träning och mat,

Jag tycker att man ska kunna svenska i Sverige skrift och tal. Det bör man lära sig. Så är det i Danmark och Norge sen är det Tyskland och Frankrike, i USA måste man få grönt kort. Lite historia med om Sverige förflutna. Där på skulle det bli i Norden svenska som andraspråk och Tyskland och Frankrike och hela EU skulle ha svenska som andre språk. Jag är hårdare än SD som vill att alla i Sverige ska kunna svenska flyttande. För det är inte jag som ska lära mig dessa ny Svenska. Där på ska de ta efter svenska seder. Det finns 300 000 invandrare i Sverige. Alla dessa ut så har man löst arbetslösheten i Sverige. Det ända sättet är att ut med folk och då blir det arbete här och där. Då löser man arbetslösheten för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreedyTeddy

Jag har tränat från 14 år. Jobbat som kock över 10 år. Certiferad styrketräningsinstroktör Certiferad Personlig tränare Diplomerad Kostrådgivare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela